GODIVA.COM.TR İŞLEM REHBERİ

1

ÜYELİK İŞLEMLERİ

Buraya tıklayarak veya menünün, masaüstünde sağ üst, mobilde sol üst köşesinde yer alan kişi ikonuna tıklayarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Sayfada yer alan bilgileri eksiksiz olarak doldurunuz.
Üyelik Sözleşmesini ve Açık Rıza Metnini onaylayınız.
“Ürün tanıtımlarından ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorum” kutucuğunu iletişim tercihine göre işaretleyebilir veya boş bırakabilirsiniz.
Üye olurken bir defaya mahsus olarak e-posta adresinizin onaylanması gerekmektedir. Kayıt oluşturduğunuz e-posta adresinize “Hesabınızı Doğrulayın” konu başlıklı bir e-posta gönderilecektir.
Bu e-postadaki yönlendirmeleri takip ederek üyeliğinizi tamamlayabilirsiniz. Godiva.com.tr’ye üye olduğunuzda, siparişlerinizin tüm detaylarına ve faturalarınıza kolayca ulaşım sağlayabilirsiniz.

2

ÜYE GİRİŞİ

Bu alana veya menünün, masaüstünde sağ üst, mobilde sol üst köşesinde yer alan kişi ikonuna tıklayarak üye giriş ekranına ilerleyebilirsiniz. E-posta adresinizi ve şifrenizi girerek web sitesine giriş sağlayabilirsiniz.
Godiva.com.tr’ye üye girişi yaptığınızda size özel indirimleri web sitesinde gezerken görüntüleyebilirsiniz.

3

SİPARİŞ İŞLEMLERİ

Godiva.com.tr’de dilediğiniz gibi gezinerek ürünlerimizi inceleyebilirsiniz.
Beğendiğiniz ürünleri seçerek sepete ekleyebilirsiniz.
Açılan mini sepet ekranından direkt olarak ödeme sayfasına gidebilir veya sepetinize giderek sepetinizi inceleyebilirsiniz.
Ödeme adımına geçildiğinde ilk alana göndericinin e-posta adresi yazılır.

Teslimat bilgileri kısmında alıcının adres ve iletişim bilgileri girilir. Taşıyıcı kargo teslimatta yer alan il/ilçe bilgisine göre otomatik
atanır. Gönderici ve alıcı bilgileri farklı ise fatura bilgisi kısmında göndericinin fatura bilgileri eklenir.
Kurumsal fatura isteyen müşterilerin bu alanda kurumsal fatura bilgilerini girmesi gerekmektedir.
Siparişinizde kullanabileceğiniz bir indirim kodunuz varsa, “İndirim Kodu” alanına kodunuzu yazarak uygula butonuna basınız.
Bu işlemleri tamamladıktan sonra “Şimdi Öde” butonuna basarak kart bilgilerini gireceğiniz sayfaya ilerleyiniz. Kart bilgilerinizi girdikten sonra “Şimdi Öde” diyerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

4

HEDİYE NOTU İŞEMLERİ

İlki, “Hediye Notu Ekle/Düzenle” ismiyle yer alan açık metin alanıdır. Bu alana dilediğiniz hediye mesajını ve (dilerseniz) gönderici ismini yazarak notunuzu kaydedebilirsiniz. Hediye notunuzu mini sepet, sepet ve ödeme ekranlarında ekleyebilir veya düzenleyebilirsiniz. Hediye notumuz ücretsizdir.


İkincisi “Tebrik Kartı Eklemek İster Misiniz?” kısmında yer alan hazır hediye notlarıdır. Bu kartlar çeşitli okazyonlara göre hazır tebrik mesajları içermektedir. Tebrik kartınızı seçtikten sonra alıcı-gönderici
ismi girmeniz istenir. İsimleri girdikten sonra “Kaydet” butonuna basınız. Tebrik kartı ücrete tabiidir ve alıcı-gönderici ismi girilmesi zorunludur. Tebrik kartınızı mini sepet ve sepet ekranlarından ekleyebilir veya düzenleyebilirsiniz. Ödeme adımında seçtiğiniz tebrik kartını ayrı bir ürün olarak
göreceksiniz.

5

DEĞİŞİKLİK TALEPLERİ

Siparişinizle ilgili bir değişiklik yapmak isterseniz; Müşteri Hizmetleri’ne 0850 201 88 71 nolu telefon numarasından veya destek@godiva.com.tr e-posta adresi üzerinden ulaşarak siparişin durumunu öğrenebilir, buna göre değişiklik talebinizi iletebilirsiniz.

6

İPTAL / İADE TALEPLERİ

Siparişinizi iptal veya iade etmek isterseniz Müşteri Hizmetleri’ne 0850 201 88 71 nolu telefon numarasından veya destek@godiva.com.tr e-posta adresi üzerinden ulaşarak, siparişinizin iptal/iade talebini iletebilirsiniz.