Mesafeli Satış Sözleşmesi
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
1. SÖZLEŞMENİN KONUSU VE KAPSAMI
1.1. İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesinin (“Sözleşme”) konusu aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen Ürünün, Platform aracılığıyla Satıcı tarafından Alıcıya satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri ve diğer tüm yasal düzenlemeler gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.
1.2. Sözleşme, Alıcının, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun kapsamında tüketici (“Tüketici”) sıfatını haiz olması halinde uygulanacaktır. Alıcının ticari ya da mesleki amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişi olması ve/veya Sözleşme konusu ürüne ait faturanın ticari ya da mesleki amaçlarla hareket eden Alıcı adına kesilmesi durumunda; Alıcı, işbu Sözleşme ve kanunda düzenlenen tüketicilere özel hak ve imkanlar tanımaya yönelik hükümlerden ve tüketici haklarından faydalanamayacaktır. Alıcının, Tüketici sıfatını haiz olmaması halinde 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve ilgili yönetmelikleri ve işbu Sözleşmede yer alan hükümler uygulanmayacaktır.
1.3. Toptan veya perakende yeniden satış amaçlı siparişler, mevzuat uyarınca “tüketici işlemi” olarak kabul edilmemekte ve Ürünlerden ve indirimlerden daha çok tüketicinin yararlanmasını temin veya stokçuluğun önlenmesi amacıyla, Ön Bilgilendirme Formu ve/veya Mesafeli Satış Sözleşmesi Satıcı tarafından onaylanmış olsa bile, Satıcı, Siparişi ve Sözleşmeyi iptal ederek Ürünü teslim etmeme hakkını saklı tutar. Siparişin veya Sözleşmenin bu nedenle iptal edilmesi halinde, Ürünün bedeli Satıcı tarafından tahsil edilmiş ise Sözleşme çerçevesinde Satıcı tarafından Alıcıya iade edilir.
1.4. Kanun ve Yönetmelik uyarınca aşağıdaki satışlar işbu sözleşmenin konusu değildir.
a) Finansal hizmetler,
b) Otomatik makineler aracılığıyla yapılan satışlar,
c) Halka açık telefon vasıtasıyla telekomünikasyon operatörleriyle bu telefonun kullanımı,
ç) Bahis, çekiliş, piyango ve benzeri şans oyunlarına ilişkin hizmetler,
d) Taşınmaz malların veya bu mallara ilişkin hakların oluşumu, devri veya kazanımı,
e) Konut kiralama,
f) Paket turlar,
g) Devre mülk, devre tatil, uzun süreli tatil hizmeti ve bunların yeniden satımı veya değişimi,
ğ) Yiyecek ve içecekler gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine götürülmesi,
h) 5 inci maddenin birinci fıkrasının (a), (b) ve (d) bentlerindeki bilgi verme yükümlülüğü ile 18 inci ve 19 uncu maddelerde yer alan yükümlülükler saklı kalmak koşuluyla yolcu taşıma hizmetleri,
ı) Malların montaj, bakım ve onarımı,
i) Bakımevi hizmetleri, çocuk, yaşlı ya da hasta bakımı gibi ailelerin ve kişilerin desteklenmesine yönelik sosyal hizmetler
j) (Ek:RG-23/8/2022-31932) (1) Kısa mesaj aracılığıyla kurulan ve eş zamanlı olarak tamamen ifa edilen abonelik içermeyen katma değerli elektronik haberleşme hizmetleri ile 23/6/1983 tarihli ve 2860 sayılı Yardım Toplama Kanunu kapsamındaki bağışlar ve kamu kurumlarınca sunulan katma değerli elektronik haberleşme hizmetleri, ile ilgili sözleşmelere uygulanmaz.
2. TANIMLAR
Platform |
Ürün ve hizmetlerin sunulduğu Dank Gıda’ya ait https://www.godiva.com.tr/ uzantılı internet sitesini ifade eder. |
Alıcı |
Platform’dan ticari veya mesleki olmayan amaçlarla mal ve/veya hizmet satın alan gerçek kişiyi ifade eder. |
Satıcı |
Ticari veya mesleki amaçlarla tüketiciye mal sunan Dank Gıda San. Tic. A.Ş.’yi ifade eder. |
Bakanlık |
Türkiye Cumhuriyeti Ticaret Bakanlığını ifade eder. |
Kanun |
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanununu ifade eder. |
Yönetmelik |
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ni ifade eder. |
Hizmet |
Bir ücret veya menfaat karşılığında yapılan ya da yapılması taahhüt edilen mal sağlama dışındaki her türlü tüketici işlemenin konusunu ifade eder. |
Mal |
Alışverişe konu olan taşınır eşyaları ifade eder. |
Ön Bilgilendirme Formu |
Mesafeli sözleşmenin kurulmasından ya da buna karşılık gelen herhangi bir teklifi kabul etmeden önce, Yönetmeliğin 5 inci maddesinde sayılan asgari unsurları içerecek şekilde satıcı veya sağlayıcı tarafından Alıcı’ya yönelik yapılan bilgilendirmeyi ifade eder. |
Elektronik Ticaret Hizmet Sağlayıcı |
Kendine ait elektronik ticaret ortamında mal veya hizmetlerin teminine yönelik sözleşme yapan ya da sipariş alan hizmet sağlayıcı Dank Gıda San. Tic. A.Ş.’yi ifade eder. |
3. TARAFLAR
SATICI/ELEKTRONİK TİCARET HİZMET SAĞLAYICI |
|
Unvanı |
DANK GIDA SAN VE TİC. A.Ş |
Adresi |
Kısıklı Mah. Ferah Cad. No:1 Büyükçamlıca, İstanbul |
Telefon |
0 850 201 88 71 |
Çağrı Merkezi |
0 850 201 88 71 |
E-Posta |
destek@godiva.com.tr |
Vergi No |
|
MERSİS No |
0399-7120-0011 |
Kep Adresi |
dankgidasanayi@hs01.kep.tr |
ALICI |
|
Adı-Soyadı |
|
Adresi |
|
E-Posta |
|
Şehir |
|
Posta Kodu |
|
Ülke |
|
Telefon |
|
Alıcı ile Satıcı Sözleşme içerisinde kısaca ayrı ayrı “Taraf” ve birlikte “Taraflar” olarak anılacaklardır.
4. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜNLERİN/HİZMETLERİN ÖZELLİKLERİ, BEDELİ VE ÖDEME
Ürün/Hizmetlerin türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, tüm vergiler dahil satış bedeli, ödeme şekli, fatura bilgileri gibi detaylar aşağıda belirtildiği gibidir.
Ürün Açıklaması
|
Ürün Adedi |
Satış Fiyatı |
KDV(%) |
Ara Toplam |
Hediye Çeki/İndirim Tutarı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kargo Ücreti |
|
||||
KDV Dahil Toplam |
|
Teslim Şekli :
Toplam İndirim Tutarı :
İndirimli Toplam Sipariş Tutarı :
Ödeme Şekli ve Planı :
Sipariş Tarihi :
Tahmini Teslim Tarihi ve Saati :
Teslimat Adresi :
Teslim Edilecek Kişi :
Fatura Bilgileri :
Adı, Soyad :
Fatura Adresi :
5. GENEL HÜKÜMLER
5.1. Satıcı, Ürün/Hizmeti eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri, kullanım kılavuzları ile mevzuat gereği Ürün/Hizmetle birlikte teslim etmesi gereken sair bilgi ve belgeler ile teslim etmeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.
5.2. Alıcı, Sözleşme’nin akdinden önce Ürünlerin/Hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimi ve cayma hakkına ilişkin ilgili mevzuatta öngörülen tüm asgari unsurları içerir Ön Bilgilendirme Formunu, Platform’da okuyup bilgi sahibi olduğunu, ilgili Ön Bilgilendirme Formunu elektronik ortamda kabul ederek onayladığını ve akabinde elektronik ortamda Ürünü/Hizmeti satın aldığını gayri kabili rücu kabul ve beyan eder.
5.3. Alıcı, Ürünü/Hizmeti teslim almadan önce muayenesini yapacaktır. Alıcı, olağan muayene ile tespit edilebilen ayıplı ve hasarlı Ürünü Satıcı yetkilisinden teslim almayacaktır. Alıcı Ürünü/Hizmeti gözden geçirmeyi ihmal eder ve teslim alırsa, Ürünün/Hizmetin sağlam ve hasarsız olduğunu kabul etmiş sayılır.
5.4. Satıcı Platform’da satışa sunduğu Ürün/Hizmetlerin satın alınmasına ilişkin adet sınırlaması getirebilecektir. Alıcı’nın adet sınırlamasına ilişkin getirilen kısıtlamaları dolanır şekilde sipariş oluşturduğunun tespiti halinde sipariş Satıcı tarafından kısmen ve/veya tamamen iptal edilebilecek, siparişin oluşturulmasından sonra işbu durumun tespit edilmesi halinde ise iptal edilen siparişlere ilişkin teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeler yasal süresi içerisinde Alıcı’ya iade edilecektir.
5.5. Alıcı’nın vereceği siparişlerde kurumsal fatura seçeneğini seçmesi durumunda Satıcı, Alıcı tarafından Platform üzerinden bildirilecek vergi kimlik numarası ve vergi dairesi bilgilerini kullanarak kurumsal fatura düzenleyecektir. Faturada yer alması gereken bilgilerin doğru, güncel ve eksiksiz girilmesi tamamen Alıcı’nın sorumluluğunda olup, bu sebeple doğabilecek tüm zararlardan bizzat Alıcı sorumludur.
5.6. Taraflar, aşağıdaki şartların Satıcı tarafından sağlanması hâlinde Alıcı’ya eşit kalite ve fiyatta başka bir Ürün/Hizmet tedarik edilebileceği hususunda mutabıklardır:
- Haklı bir nedenle Sözleşme konusu Ürünün/Hizmetin tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması.
- Alıcı’nın açık ve anlaşılabilir bir şekilde bilgilendirerek onaylarını alması
5.7. Satıcı, sipariş konusu Ürünün/Hizmetin tedarikinin imkânsızlaşması halinde, bu durumu öğrendiği tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde Alıcı’ya bildirir ve varsa teslimat masrafları da dahil olmak üzere 14 (on dört) günlük süre içinde tüm ödemeleri Alıcı’ya iade eder.
5.8. Alıcı’ya ait kredi kartının yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile Ürünün tesliminden sonra ilgili banka veya finans kuruluşunun Ürün/Hizmet bedelini Satıcı'ya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 3 (üç) iş günü içinde Satıcı’ya iade etmek zorundadır.
5.9. Ürünün teslimatı için Alıcının Sözleşmeye elektronik ortamda teyit vermiş olması ve bedelini ödemiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle Ürün/Hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcının Ürün/Hizmet teslim yükümlülüğü ortadan kalkar.
5.10. Satıcı mücbir sebepler, teslimi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesintiye uğraması ve başkaca olağanüstü durumlar nedeni ile Sözleşme konusu Ürünü/leri/Hizmetleri süresi içinde hiç ve/veya gereği gibi teslim edemez ise, bu durumu Alıcı'ya bildirecektir. Bu takdirde Alıcı (i)Siparişin iptal edilmesini, (ii) Sözleşme konusu Ürünün/lerin/Hizmetlerin varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya (iii) teslimat süresinin mücbir sebebin/engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Alıcı'nın Siparişi iptal etmesi halinde ödediği toplam tutar 14 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. Alıcı’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, Ürün/Hizmet tutarı, siparişin Alıcı tarafından iptal edilmesinden sonra 3 iş günü içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra Alıcı hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, Alıcı, olası gecikmeler için Satıcı’nın herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve Satıcı tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından Alıcı hesabına yansıtılmasının alacağı sürenin Satıcı’nın sorumluluğunda olmadığını bilmekte ve kabul etmektedir.
5.11. Banka kampanyalar düzenleyerek Alıcı’nın seçtiği taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit öteleme gibi hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar bankanın inisiyatifindedir. Banka ile Satıcı’nın kampanya iş birliğinin olması durumunda Platform’da kampanyalar hakkında bilgi verilecektir.
5.12. Alıcı, tüketici sıfatıyla yapacağı talep ve şikayetlerini yukarıda Satıcı’nın iletişim bilgileri arasında yer alan iletişim numaraları üzerinden Satıcı’ya ulaştırabileceğinin bilincindedir.
6. TESLİMAT
6.1. Ürün, Ürünlere ilişkin ödeme işleminin tamamlanmasını takiben, Alıcı veya Alıcı tarafından belirlenen taahhüt edilen teslim süresi içerisinde ve her halükârda otuz (30) günlük yasal süreyi aşmamak koşulu ile, Alıcının Platform’da belirtmiş/seçmiş olduğu teslimat adresine teslim edilir. Bu süre içerisinde Satıcının edimini yerine getirmemesi durumunda Alıcı Sözleşmeyi feshedebilecektir. Ancak Alıcı’nın isteği veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan Ürün satışlarında teslim süresi otuz (30) günü aşabilecektir.
6.2. Satıcı, siparişin sağlam, eksiksiz ve Platform’da belirtilen niteliklere uygun olarak teslim edilmesinden sorumludur.
6.3. Alıcının herhangi bir nedenle siparişe konu Ürün/Hizmeti teslim almaması halinde, Alıcının Ürünü/Hizmeti iade ettiği kabul edilecek olup bu halde, varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere Alıcıdan tahsil edilen tüm ödemeler yasal süresi içerisinde Alıcıya iade edilecektir.
6.4. Alıcı veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin teslim anında adreste bulunmaması durumunda veya Alıcı’nın kusuru veya ihmali nedeniyle Alıcının Ürünü/Hizmeti geç teslim almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden Satıcı sorumlu değildir.
6.5. Ürün/Hizmetin teslimat masrafları aksi Satıcı tarafından bildirilmediği sürece Alıcı’ya aittir.
7. CAYMA HAKKI
7.1. Alıcı hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin satın aldığı Ürün/Hizmeti teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde cayma hakkını kullanarak iade edebilir. Alıcı cayma hakkını “sipariş iptali” veya “iade” olmak üzere iki ayrı şekilde gerçekleştirebilir. Sipariş henüz kuryeye teslim aşamasına geçmediyse Alıcı Platform üzerinden ya da müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek siparişini iptal edebilecektir. Sipariş Alıcı’ya teslim edildikten sonra Alıcı siparişi kapıda iade edebilir veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçip iade kodu oluşturarak sipariş iade sürecini başlatabilir.
7.2. Alıcı, Ürünü teslim almadan önce muayenesini yapacak, ezik, kırık, bozulmuş, ambalajı açılmış, yırtılmış vb. olağan muayene ile tespit edilebilen ayıplı ve hasarlı Ürünü/Hizmeti Satıcı yetkilisinden teslim almayacaktır. Alıcı Ürünü/Hizmeti gözden geçirmeyi ihmal eder ve teslim alırsa, Ürünün sağlam ve hasarsız olduğunu kabul etmiş sayılacaktır.
7.3. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin Alıcı tarafından, Satıcı bilgilerinde belirtilen posta adresi, telefon numarası, e-posta adresine veya Platform’da kendisine sunulan diğer yöntemler vasıtasıyla Ürünlerin teslim alınmasını takiben 14 (on dört) gün içinde yönlendirilmesi gerekir. Cayma hakkının kullanılmasında Alıcı Sözleşme ekinde yer alan formu kullanabileceği gibi cayma kararını bildiren açık bir beyanda da bulunabilir.
7.4. Alıcı, cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi Satıcıya yönelttiği tarihten itibaren en geç 14 (on dört) gün içinde Ürünü teslim aldığı Satıcıya veya yetkilendirilmiş olduğu kişiye, Ürünün orijinal faturasını, kutusu, ambalajı, standart aksesuarları ve varsa ürünle birlikte gönderilen hediyeler ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak iade etmek zorundadır. Alıcı, cayma süresi içinde Ürünü işleyişine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmadığı takdirde Üründe meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu olacaktır.
7.5. Satıcı, cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört (14) gün içinde, Ürünün yukarıda belirtildiği şekilde kendisine iade edilmiş olması şartıyla, Alıcıdan tahsil ettiği bedelleri Alıcının Ürünleri satın alırken kullandığı ödeme aracına ve Alıcıya herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde iade edecektir.
7.6. Alıcı iade edeceği Ürün/Hizmet’i Ön Bilgilendirme Formu’nda belirtilen Satıcı'nın Kargo Şirketi ile Satıcı'ya gönderdiği sürece iade kargo bedeli Satıcı'ya aittir. İade için Alıcı’nın bulunduğu yerde Satıcı’nın Kargo Şirketi şubesi bulunmaması halinde, Alıcı Ürün’ü herhangi bir Kargo Şirketi’yle gönderebilecektir. Bu halde iade kargo bedeli ve Ürün’ün kargo sürecinde uğrayacağı hasardan Satıcı sorumludur.
7.7. Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca Alıcı aşağıdaki Sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
ı) 13/10/1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununa göre tescili zorunlu olan taşınırlar ile kayıt veya tescil zorunluluğu bulunan insansız hava araçlarına ilişkin sözleşmeler.
i) Tüketiciye teslimi yapılmış olan cep telefonu, akıllı saat, tablet ve bilgisayarlara ilişkin sözleşmeler.
j) Canlı müzayede şeklinde açık artırma yoluyla akdedilen sözleşmeler.
k) Tanıtma ve kullanma kılavuzunda satıcı veya yetkili servis tarafından kurulum veya montajının yapılacağı belirtilen mallardan kurulum ya da montajı yapılanlara ilişkin sözleşmeler.
7.8. Alıcı, yapacağı tüm iadeleri orijinal ambalaj ve kutu ile ve Ürünün ambalajı bozulmaksızın yapılmalıdır.
8. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI
Satıcı, işbu sözleşme kapsamındaki kişisel verileri sadece Ürün/Hizmet’in sunulması amacıyla sınırlı olarak ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na, ikincil mevzuata ve Kişisel Verileri Koruma Kurulu kararlarına uygun olarak işleyecektir.
Alıcı, işbu Sözleşme kapsamında sağladığı kişisel verilerin doğru, eksiksiz ve güncel kabul, beyan ve taahhüt eder.
9. FİKRİ SINAİ HAKLAR
Platform’a ait her türlü bilgi ve içerik ile bunların düzenlenmesi, revizyonu ve kısmen/tamamen kullanımı konusunda tüm fikri ve sınai haklar ve mülkiyet hakları Dank’a aittir.
10. BİLDİRİMLER, YETKİLİ MAHKEME VE DELİL SÖZLEŞMESİ
10.1 Sözleşme tahtında Taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, mevzuatta sayılan zorunlu haller dışında, Platform üzerinden veya Satıcı’nın çağrı merkezi üzerinden sözlü şekilde yapılacaktır.
10.2 Alıcı, Sözleşmeden doğabilecek ihtilaflarda Satıcının ticari defter, bilgisayar, kayıt ve diğer belgelerinin bağlayıcı, kesin ve m
ünhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu'nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
İşbu Sözleşmeden kaynaklanan uyuşmazlıkları çözümünde Bakanlık tarafından belirlenen parasal sınırlara uygun olarak Alıcının veya Satıcının yerleşim yerindeki Tüketici Hakem Heyeti ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
Tüketici işlemi dışındaki işbu sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda İstanbul Anadolu Mahkeme ve İcra Daireleri yetkili olup, uygulanacak hukuk Türkiye Cumhuriyeti Hukukudur.
11. YÜRÜRLÜK
11.1. İşbu Sözleşme, Alıcı ve Satıcı arasında, Alıcı tarafından okunduğunun ve kabul edildiğinin beyan edildiği an elektronik ortamda akdedilmiş olup, bu andan itibaren hüküm ve sonuçlarını doğuracaktır.
11.2 İşbu Sözleşme, Tarafların karşılıklı edimlerinin Sözleşmeye uygun şekilde yerine getirilmesi üzerine kendiliğinden sona erecektir.
Ek-1
ÖRNEK CAYMA FORMU
(Bu form, sadece sözleşmeden cayma hakkı kullanılmak istenildiğinde doldurup gönderilecektir.)
-Kime:
Unvanı |
DANK GIDA SAN VE TİC. A.Ş |
Adresi |
Kısıklı Mah. Ferah Cad. No:1 Büyükçamlıca, İstanbul |
Telefon |
0 850 201 88 71 |
E-Posta |
|
Vergi No |
|
-Bu formla aşağıdaki Ürünlerin satışına veya Hizmetlerin sunulmasına ilişkin sözleşmeden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.
-Sipariş tarihi veya teslim tarihi:
-Cayma hakkına konu Ürün veya Hizmet:
-Cayma hakkına konu Ürün veya Hizmet:
-Tüketicinin adı ve soyadı:
-Tüketicinin adresi:
-Tüketicinin imzası: (Sadece kağıt üzerinde gönderilmesi halinde)
-Tarih: